Jump to content

Calculo da Dezena do Dia


RobSmith

Recommended Posts

11 horas atrás, RobSmith disse:

Para 23.10.2020

 

Dezena do dia 30 a 39

Grupos 08 09 10

 

Atenção com Dezena 00 a 09

PTM-RJ - 11:20
Touro
1°8.581    21
2°9.607    02....Atenção com Dezena 00 a 09
3°7.944    11
4°8.270    18
5°6.768    17
6°1.170    18
7°   437    10....Dezena do dia 30 a 39

 

PT não houve premiação

 

PTV-RJ - 16:20
Jacaré
1°1.560    15
2°4.437    10....Dezena do dia 30 a 39
3°8.826    07
4°6.309    03....Atenção com Dezena 00 a 09
5°8.236    09....Dezena do dia 30 a 39
6°9.368    17
7°   921    06

 

PTN-RJ - 18:20
Jacaré
1°7.858    15
2°1.233    09....Dezena do dia 30 a 39
3°9.006    02....Atenção com Dezena 00 a 09
4°8.963    16
5°7.890    23
6°4.950    13
7°   688    22

Link to comment
Share on other sites

PTV-RJ - 16:20

Camelo

1°1.332 08....Dezena dia 30 a 39

2°5.600 25

3°8.495 24

4°2.378 20

5°7.139 10....Dezena dia 30 a 39 

6°4.944 11

7°   459 15....Atenção dz 50 a 59

 

Coruja
8004 01
4197 25
1832 08....Dezena dia 30 a 39 
5203 01
3133 09....Dezena dia 30 a 39 
2369 18
 592 23

Link to comment
Share on other sites

1 hora atrás, Homerkoringa disse:

Bom dia como as dezena de 80 A 89 está forte que número ou dígito forte poderia usar a frente para forma centenas obrigado 

Algumas  indicadores do algoritmo são

689, 189, 680, 880, 789, 481.

Dezena 85 tambem tem boa indicação.

Aposte moedas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...